shf

e det nån annan som ska se shf kl 9? (svenska hollywood fruar)
det ska jag iaf men ska nog se ett avsnitt av ponnyakuten först hihi:D

vet ni!!!!!!!!!!!????
mammas typ bästa kompis eva(elr w) har en dotter som typ älskar hästar som har en egen häst! som hon ska sälja och jag ska rida på den på typ söndag elr lördag ska bli super kul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
och tänk om jag blir fodervärd!!!(assw typ som en egen häst fast man har den  i några månader elr år)
ska bli as kul har tuvärr ingen bild..
det är ett arabiskt fullblod (typ iaf vad mamma kommer ihåg)
som heter måns har sett hnm på bild han e typ mörkbrun och jätte fin!
kommentera vad ni tkr jag ska göra ? om måns kom med ALLA förslag!
puss älskar er oxå :P

ps.för alla som gillar hästar elr som bara vill lära sig!
länd kotor sitter ungefär som en ryggrad på hästen och ländkotorna sitter längst bak närmast svansroten/svansen en "vanlig"häst har 6 ländkoter men ett arabiskt fullblod har oftast bara 5!
det är därför dom har kortare rygg och svansen står nästan rakt upp!
nu vet ni det oxå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0