sorry maclorry!!

känns som jag inte loggat på evigheter :(
men....
var i skolan idag men mitt finger är fortfarande blått :s
skolan var ok hadde kul med jempa ph och noah och gh :P
aja sen åkte jempa jag och jojjo (<3) till starris vi åkte buss på mitt kort men busschafören fick typ damp och sa att han inte var en idiot och att vi fan kunde gå och a massa muoo saker
-ursäkta lilla gubben inte mitt fel att du har det trågaste jobbet som busschafför ,låt inte det hamna över oss!
mamma kom hem ganska snabbt efter jag kommit hem så det var skönt
vi käkade och tog det lungt :) hare nice cyckel bajs haha aja bliagr nog inge mer inlägg idag:(
puss

jag och raccon

för att det inte blir nån bloggning är för att jag mår inge bra.det med fingret
och tror jag saknar syster(:O) aja hon tänker inte ett skit på mig så :P
haha

Kommentarer
Postat av: Sandra - Keep It Natural

Fin häst, min först ponny hade ett blått öga. Så fint!

2010-03-19 @ 07:42:33
URL: http://velepa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0