tacos :P

hej hej (godmorgon)
vet ni hur gått det e att kälka tacos till frukost,om ni inte vet det Berättar jag det nue :ASGOTT!! :P

Igår var jag ju i  stan med sarah <3333 gjorde av med en hel del pengar men köpte fååå grejor! men allt kostade minst en hundring (förutom en sak) så det blev en hel del ändå:)
sen fikade vi och käkade med jimpa :) och då bjöd sarah snällaste mig :P (tack så mkt!!!<3)
bilder:

min väska 399:-

väska igen

skärp 79:-

skärp igen:P

löshår och min strumpa hah runt 200:- (:O)

linne 129:-

bikinin jag och jojjo köpte i farsta

målade en mask på panduro i stan haha
köpte ett läppglans men hittar inte bilden :/ men en bild på mig i glasögonen och och närjag har läppglans på läpparna :P

ser ut som jag har en STOOR spricka i högra glaset men har lyckats hålla dom orepiga än så länge hahah :P
herrå laddar upp videon sen hahah

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag tycker att du är fett snygg i dina glasögon men så var jag ju med och valde ut dem också :)

Det var jättemysigt att gå på stan med dig!

Pusspuss

2010-03-04 @ 13:39:03
Postat av: Matilda

Nu har ju nästan alla en sån väska! :P

Men den är ju skiitsnygg!! :)

2010-03-04 @ 14:06:33
URL: http://baraommatilda.blogg.se/
Postat av: <3

yoo, var har du köpt linnet? så jävla snyggt!

2010-03-07 @ 21:05:44
Postat av: Anonym

hej svar till sarah:japp glasögonen e snygga!! askul och gå på stan med dig me puss<3

svar till <3 tack tkr oxå det e snyggt har köpt det på bikbok för 129 puss<3

2010-03-08 @ 19:56:02

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0