dålig uppdatering!..idag igen:(

hej! har ni haft en trevlig dag?
jag hade det as bra på matten för att g33ket (som alex<3säger:P)jonas hjälpte mig!(Y)
sen var jag cilla,jempa,jojjo och jenny och hon blev as arg på oss.
och efter skolan så gick jag jempa och jojjo och hoppa studsmatta(som vanligt!)
och sen gick vi till starris och det var nån unge som typ tog i tyglarna när jag skulle leda plet och jaa.
såg oxå världens....hmm hur ska jag förklara det...konstigaste tränsning!
kanske inte bloggar imorrn:(
för ska stanna i stallet till typ kvart i nio :D och då hinner jag nog inte blogga:/
sen på frdag kanske jag hinner för sen ska jag till landet :)
vi hörs!

du och jag föralltid älskling<3!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0