:/

hej!
idag skulle jag till landet men vi vaknade så sent,(iaf ganska typ halv 11)
'sen mamma bah:aa men du kan väll ringa jennifer och johanna om du får följa med?
det tyckte jag var en bra idé
men dom ville vara ensamma,det förstår jag såklart! (ni ska inte tro att jag tyckte det var elakt!)
och om dom har bestämt så.
sen ville jg åka till landet men vi satte oss och kolla på tv ist.
och nu ska vi kolla på  hästfilmen klara.
mår inte så bra vill inte ha frukost ska snart äta lunch men vill inte ha.
känner mig bara ledsen nu,vet inte vrf! ? :D
någon som vill göra nåt sen?
kanske ska ringa jennifer och johanna ! :D <3<3
tråkigt nu för dom  när det är dåligt väder!
om ni ser det här så ring gärna mig!
ska träffa älsklingen imorrn oxå !!!!!! :D<3
vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0