hej

vet att jag uppdaterat dåligt ett tag nu men har ingen blogg lust har en del plugg och göra också:/
hade ju samtal i skolan idag och det gick väldigt bra!!!!!!!!!riktigt nice och höra att man är godkänd i allt och alla prov gick bra!
efter skolan var jag med jojjo <3
sen gick jag hem och smörjde min sadel ska smörja tränsen och plockade lite gran.
Nu ska jag smörja lite mer (btw så va bivaxet sadeltvålen jag köpte igår väldigt bra!)
och sen kolla på the mentalist (g33k som alex säger:P<3) och sen ska jag duscha
vi kanske hörs lite senare bilder kommer också på grejjorna!
Vi hörs! ha en fortsatt trevlig kväll!









saknar<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Alex <3

vi måste ses snart igen gmn!!!! sknar dig enormt <3 ska du få guldkort på grönan? det ska jag o då kan ju vi gå typ varje dag tsm :P

2010-05-12 @ 22:36:08
URL: http://cuier.blogg.se/
Postat av: Hanna

Allt bra?

Frågestund på bloggen, ställ gärna en fråga..! <3

2010-05-13 @ 13:37:58
URL: http://hannisfoto.blogg.se/
Postat av: Sarah

Haha, vad ar det for ful bild du har hittat? :p

Jag saknar dig ocksa korven.

2010-05-18 @ 05:13:51

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0