hejsan :)

hej hej! idag har jag ätit pannkakor och satt på lösnaglar!:)
jag vill säga till dig sarah att jag (och mamma)tkr sjukt synd om dig! (inte för att jag vill svära här i bloggen men dom där jävlarna kan ta sig i arlset och skaffa sig ett jävla *** liv!!!!!!)
kommentera och mejla gärna och berätta hur det är,om du vill kommer jag ner till "landet" och spöar ner dom!!!;)
du ska veta att vi saknar dig lite grann!! :)<3
därför hade jag tänkt och berätta detta för dig!:
du är en sjukt underbar syster,du ställer upp i alla lägen och vi tsm har det alltid kul(även fast du stoppar disktrasor i min mun:P) kmr du ihåg allt vi gjort tsm? när jag visa häcken för den bittra tanten i tvättstugan,elr när vi åkte insane och du bara garva åt mig?!,elr när vi bråkar om vem som ska ha datan,elr vem som ska få halva delen av krossade choklad glassen

och nu när du läser detta vill jag (och hoppas) att du har ett leende på läpparna för att du är så jävla underbar,jag älskar dig syster!<3♥

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha ja nu fick jag ett stort leende pa lapparna och jag skrattade ratt hogt ocksa for nu tittar en tant konstigt pa mig :p

Det gor mig jatteglad att fa lasa sadana saker och det ar besvarat till hundra procent!

Massa massa karlek (och en liten bit disktrasa ;))

2010-05-07 @ 11:24:58

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0