hemma hos pappa :)

ni vet ju att jag inte bloggar när jag e hemma hos pappa
men vill bara avslöja att det gick ASBRA! På tävlingen kola e så j***a bra! tack kola<3
fick ingen rosett berättar vrf sen :)

du e så jävla fin baby<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

tack så mycket!<3
gick SUPER(!!) på hopptävlingen,kola var verkligen super!
han var så fin!!!! hoppade iof "bara" 60 men e super nöjd! fick dock ingen rosett för han gick förbi på tvåan och det var mitt egna fel
igentligen skulle jag fått starta i 70 oxå men jag ville att kola super hästen skulle få vila! <3tack super älsklingskola<3
riktigt nöjd,förutom att jan förstäde mina vita ridbyxor!
ps.vet ni!? kola kan vacker tass lovar!!!
älskar dig kola<3
och alla er andra :)<3<3

Kommentarer
Postat av: Sarah

Gud vad kul Engla att det gick bra! Saksamma att du inte fick nagon rosett, ni var ju jatteduktiga anda.

Pusspuss

2010-05-03 @ 10:06:03

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0