klara/shopping!

hej hej!
har varit hemma ett tag nu var ju på heron city och kollade på klara! den var bra så här är "beskrivningen":

Klara älskar hästar och hennes högsta önskan är att få börja rida. När hon börjar i en ny skola visar det sig att nästan alla tjejer i klassen rider. Klara följer med till ridskolan och för att inte avslöja att hon är helt nybörjare på hästar, tvingas hon ljuga. Innanhon hunnit bromsa lögnerna har hon anmält sig till en stor ridtävling som äger rum en månad senare. Hennes räddning blir Jonte, en pojke i hennes egen ålder, och med hans hjälp tränar hon i hemlighet på den fula hästen Star som ingen vill ha – men som visar sig vara en riktig vinnare.
betyg:(av mig)
4 av  5 !
tycker den är sevärd!(iaf för folk som gillar hästar!)

sen gick vi in till intersport för att kolla på ett par gympa dojor till mig men jag fick med mig hem ett par Canada byxor :D <3 ett par gråa! skitsnygga!!<3


:D
fanns oxå svarta men dom grå var snyggast ! :)
färg: gråa
pris:499:-
butik: team sportia

såå vi hörs senare :) !
/Engla




Kommentarer
Postat av: johanna

dem e skit snygga!!!

2010-05-12 @ 22:04:06
URL: http://gerbilalskare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0