Skolan och stalleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet <3

Heeeej <3

Skolan var tråkig men jag överlevde sen på hoppningen fick jag sonet när jag tränsade honom ann-sofie (min ridlärare) ropade:

-engla! Vill du rida baldacci?

Och det ville jag för sonet är rädd för allt och alla:P så det gick bra hade ett stigsprång och sen relaterat avstånd

Det gick bra hade lite långa galoppsprång så var typ tre millimeter från att ramla avJ

Baldacci kändes verkligen super fin! behövde bara leda lite med inner, stöd på ytter och lätta i inner för att sedan driva på och forma med innerskänkel.och han var lös i hela kroppen så det kändes väldigt bra!

 

Sen efter ridningen så var jag med emizz J<3

Hjälpte henne och packa inför hennes och charlies tävling imorrn!

 

 

Sen skulle hon hem och då ringde jag mamma och då kom hon 20 min senare och jag messade men emelie och jag fick följa med henne till tävlingen imorrn :D

(för alla som inte visste att emelie´s mamma är min ridlärare)

Så det kan inte bli bättre en dag med emelie <3 och ann-sofie J och en häst wiiieee<3

(synd bara att kola<3 inte ska med :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0