hela december!

som ni säkert redan har sett på andra bloggar men...här kmr en lista på vad jag kmr skriva om hela december!
hoppas jag kmr hålla det :) <3
Dag 01 – 5 favorit hästar
Dag 02 – hur jag började rida
Dag 03 – Min familj
Dag 04 – alla hästar som jag ridit
Dag 05 – bloggar jag läser
Dag 06 – hur jag tycker att en "bra" blogg ska vara
Dag 07 – om/hur min skola är
Dag 08 – ryttar-utrustning 
Dag 09 – 1 outfit ryttare
Dag 10 – berätta om min klass
Dag 11 – berätta om 1 semester
Dag 12 – 1 outfit häst&ryttare
Dag 13 – berätta om 2 semestrar 
Dag 14 – hur mitt liv ser ut om 5 år
Dag 15 – berätta om kola
Dag 16 – outfit
Dag 17 – bilder från 4 ridläger
Dag 18 – berätta om mina katter
Dag 19 – hur min drömhäst ser ut
Dag 20 – hur man lägger in ett youtube klipp på bloggen
Dag 21 – mina bästa vänner
Dag 22 – någon/några jag saknar/förlorat
Dag 23 – jag åker till sälen :)<3
Dag 24 – blir kanske en mobilblogg :D<3
Dag 25 – SÄLEN
Dag 26 – SÄLEN
Dag 27 –SÄLEN
Dag 28 – SÄLEN
Dag 29 – hem från sälen
Dag 30 – mina + och - inom ridning
Dag 31 - hiss och diss
Vad tkr ni? nägot jag ska ändra,nåt ni vill veta mer av? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0