spökkväll <3

har hänt en hel del :P
men berättar lite:
Fredag: efter ridningen så stjusade vi först hem nicki från stallet sen åkte vi till toysa"r"us (stavning?) och letade efter häxhatt men det fanns inte så vi åkte över gatan till kungenskurva och köpte godis till spökkvällen :P
och då var jag tvungen att gå in på hööks och självklart så fick en grej följa med hem x)

Lördag: vid elva mötte vi min syster på pappas sida och hennes ettåriga barn fyndra ;)
vi tog en fika,elr jag tog en macka och en dricka och sen gick vi in på butericks och köpte en häxhatt för 79 och typ fejkblod det ser as äkta ut när man sätter på det på kroppen!
sen drog jag till stallet och vi fixade sen gick hela dagen och vid 2 gick vi och la oss men jag becca<33,emelie<33,jossan<33 och nicklas var uppe till typ 5 sen var jag och becca vakna hela tiden fast dm andra sov typ 10minuter /en kvart ;P
det var så jävla kul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3<3<3<3<3<3<3<3
vi kastade godis på varann och skratta och prata och va allmänt flummiga! älskar er tjejer! (asso inte niklas :P)


Söndag: aa jag var ju vaken och vid halv 6 gick jag och niklas upp och tog en macka sen skulle jag till stallet och det var låst så jag gick in i vårt lilla rum och typ gnissla på stolen xD men gick upp yyp 10 över och började jobba:P
sen hämtade mamma mig vid halv 12 och jag kunde inte stå i futten men hanna!<33
förlåt!
jag somnade i bilen och när vi kom hem så sov jag i 7 ½ timme :S och vaknade typ vi 8 elr nåt ;S
men aa fett nice helg iaf !!<3<3<3<3<3<333333333333333333
puss!<3
fast det är blått och rött :)
189 på hööks ;) <3
puss

Kommentarer
Postat av: Jossan

Konstigt att inte Niklas fick <333!



HAHA OMG -'DRIVER*

2010-11-23 @ 09:18:13
URL: http://saafir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0