förlåt!

asso verkligen ledsen att jag inte bloggat men våran data e typ fuckad!
men i skolan så var väll det helt okej,sen hade vi gympa det var hanboll och innebandy jag suger
på båda sporterna och jag försökte iaf :P
jag gjorde ett mål på innebandy´n men var aaaaaaaaaaaaas nära två ggr och på handbollen när jag inte ens kan fånga bollen så var jag nära några ggr och jag vet inte om jag gjorde ett mål...
sen var jag med nicki en liten stund efter skolan.
Det var kul men det gjorde ont för jag och min syster sarah"bråkade" och typ sparka och slog varann så hon putta ner mih från sängen och jag slog i huvudet och min arm!
och sen hoppa jag på henne och allt sen putta hon ner mig igen :P
sen åkte jag syster och mamma till forum nacka,nacka forum aa
och mami köpte lite trevliga saker till mig! :) TACK MAMI♥
asso tuvärr hittar inte bilderna ni får dom nån annan dag!
snart dax o lägga sig e sååå jävla trött!
puss!
det gamla vanliga-.-<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0