kopiera

Hööks kopierar ganska mycket dyra märken men jag kan tycka att det e bra på något vis!
för att som jag älskar olika märken men jag har inte råd som alla andra att köpa ett par tretorn,eller få dyra hästgrejer men jag har mycket dyra saker också!
men dom som gillar  märken fast inte har råd (eftersom att bara ha en häst kostar ju pengar!)
finns det kopierade grejer som är liknade! här är några exempel!:
det äkta lamicellschabraket     ca:600:-                               Hööks egna schabrak 279:-
det finns många olika varianter det finns                                  hööks 479:-
dom som liknar hööks stigbyglar mer!
klicka för större                         klicka för större
dom äkta dyonchortchapsen vet inte priset...                              hööks 449:-
a iaf lite grejer snart kmr ett inläg vad jag e lite sugen på att köpa!
update:dyon chapsen kostar runt 2.195
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0