Ridning-hoppning

fick hoppa Kola!<3
det gick bra vi hoppade ett räcke på långsidan och det flöt på i ett bra tempo och han lyssnade på mig och vi tjaffsade inte utan vi var lixom överrens.
Sen skulle vi hoppa ett lågt räcke på volten och det gick så sjukt dålig!
Han tog tag i bettet och bara rusade jag blev irreterad så då blev min sits helt mupp,och jag bara drog i tyglarna och när vi hopppa på volten i vänster varv så skulle vi ju svänga till vänster men då gick han på andra sidan för jag andvände inte blicken!
Så där var det inte speciellt bra men är ändå nöjd!
Kmr även ALDRIG förlåta Emelie Hilstad<3 elr Emmelie Klemming<3 för att dom mobba mig för att jag blev arg
för att Emelie H fick låna Emmelie K's jw hjälm! (ni vet en sån jag ska köpa :) )(HOPPAS NI FATTAR VAD JAG MENAR :p)
sen nästa lördag ska några ungdommar(elr alla som vill) åka till sollentuna för värsta partyt jao! :Phaha
det håller på mellan 18:00-21:00
innan det ska jag ju till lyckås med emelie sötnos<333333333333
nu ska jag t. stan hare bra,hej! :P
//Engliiiiiiiiiiiiiiz u know*
gullungen!<3333
duktiga emelie <3333
sötnos!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie H

Haha jag fick låna hjälmen x) Yey nästa helg blire Lyckås!! <3

Sv; Älskar dig också gumman!! <3333333

2010-09-17 @ 22:48:27
URL: http://mliessteps.blogg.se/
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

fina bilder :)

2010-09-18 @ 16:59:44
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0