underlag!

vet att många tycker olika vad man ska ha för underlag i spiltan/boxen
här är lite "info" om vad jag tkr om de olika underlagen!
Torv:
enligt mig så gillar jag inte torv!
tkr att stallet blir mörkt och tråkigt och det är svårt att mocka,nej inget för mig!
Halm:
jag tkr om halm men det är lite svårt och mocka iaf om man inte ska försöka få med ett rent strå i "mocket/bajset"
men när man halmar så nyser man väldigt lätt!
och många hästar äter upp all halmen eller kan vara allergiska
Spån:
jag älskar verkligen spån!
det blir ljust och fräscht i stallet luktar inte när det är omockat
väldigt enkelt och mocka och ja perfekt!
ja lite av vad jag tkr ;)
vad tkr ni om för underlag?
bilderna lånade från google!
/Engla♥

Kommentarer
Postat av: jossan

Men när man använder spån så först när det är ny spånat så är det juu fint och så. men sen när man mockar då blir det ju alldtid små bajs pluppar kvar, då måste man ju stå och plocka för hand om man vill ha lika rent o så.. Jag tkr man ska ha torv, det är lättare att se liksom vart all kiss och sånt ligger,

2010-09-18 @ 19:03:44
URL: http://saafir.blogg.se/
Postat av: Amanda sötiz <3

2010-09-24 @ 17:01:53
Postat av: Amanda sötiz <3

assw jag håller mee!! torv är trist och boring!!!! I ågesta äre typ bara torv, men men jag kan nt göra så mkt åt det :( <3

2010-09-24 @ 17:06:02

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0